EA szerint a gamerek akarnak mit?

Written by The Ducky

I'm Ducky the owner of this site. I'm going to write tutorials, tech news, and all tech and gaming related news.

March 12, 2024

Utóbbi időben az EA is elbocsátott nagyon sok dolgozót arra hivatkozva hogy nehéz idők járnak mostanában a piacon. Jó pár cég követte a példájukat, mint például a Ubisoft, Microsoft, Activision Blizzard stb. EA kirúgásai azért is fájó pont a gamereknek mert egy olyan játékot kaszáltak ezzel el mint a készülőben volt Star Wars Mandalorian.

Úgy látszik nem nagyon okozott különösebb fejfájást az EA-nek ez a döntése, sőt mitöbb, elkötelezte magát amellett hogy kész megduplázni a szolgáltatás alapú játékai számát.

Miért fontos ez? A szolgáltatás alapú játékok az utóbbi időkben sorra buknak el, erre legfrissebb példa pont a Suicide Squad. Úgy látszik a kiadók nem tanulnak az esetből és még mindig erőltetik ezt a műfajt.

EA probálja igazolni hogy a játékosbázis jobban inkább a szolgáltatás alapú játékok felé veszik az irányt, mint bármi más felé. Hogy ezt milyen statisztika alapján hozták le, az jó kérdés mert a játékosoknak pont hogy elegük van már a silány minőségű GaaS játékokból. Ennek ellenére az EA célként tűzte ki azt hogy több olyan játékot csinál ami szolgáltatás alapú modelt kap, masszív közösséget és nagy nyílt világot.

We’re seeing a rapid player shift toward large open-world games, massive communities, and live services.

Laura Miele

EA President

EA szerint ez az amit a játékosok akarnak, ezért arra fog fókuszálni a kiadó hogy teljesítsék a követelményeket amit a rajongók állítanak fel. Érdekes hogy pont azt a követelményt nem látják hogy már elegük van a játékosoknak a szolgáltatás alapú játékokból.

Érdekesség az is hogy az EA leírása jobban inkább illeszkedik az olyan játéokra mint mondjuk a Destiny 2 és a Genshin Impact vagy Honkai Star Rail. Mindhárom játék előtérbe helyezi a narratívát és masszív világot amit rendszeresen frissítenek, és tartalmat adnak hozzá.

EA azt is állítja hogy a játékosok szükséglete idővel változhat, ezért nem zárkózik el más lehetőségektől sem. Mivel sajnálatos módon a AAA játékokban is egyre nagyobb és egyre pofátlanabb teret hódítanak a mikrotranzakciók, nem igazán meglepő az EA döntése. 

Jómagam se, és a legtöbb játékos se nagyon rajong a mikrotranzakciókért. Egy olyan játékban meg főleg nem ami 70$-os árcédulával “büszkélkedik”, mégis teleraknak túlárazott tárgyakkal, ezt már nagyon nehéz lenyomni a játékosok torkán.

Hálistennek azért az EA még mindig csinálgat hébehóba nagyon jó Single Player játékot, ennek ékes példája a Respawn Entertainment által készített Star Wars Jedi sorozata. BioWare is dolgozik egy új Mass Effect és Dragon Age címen. Mass Effect-et személyszerint nagyon várom már. Remélhetőleg az EA még nem vonul el teljesen a single player címektől, és csak remélni tudom hogy nem fogja elrontani azzal hogy teleszórja mikrotranzakciókkal.

You May Also Like…

Intel i9 mikrokód probléma – még mindig nincs megoldás

Intel i9 mikrokód probléma – még mindig nincs megoldás

Az Intel Core i9 processzorok stabilitási problémái a mikrokód hibás értékéből erednek, amelyet az eTVB funkcióval kapcsolatosan azonosítottak, és a cég javasolja a BIOS frissítését a 0x125-ös vagy újabb mikrokódra a probléma megoldása érdekében.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *